PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sabtu, 8 Oktober 2011

Adakah wajib untuk aku mengepos entri?

Yeaahh mesti la kalau tak takde sape nak terjah blog kau kan. Lame giler aku tak sentuh keyboard ni ha merepek kat korang. Hai oktober !! Dah seminggu dah macam kejap jek masa berlalu. Rutin aku tiap2 hari memang bangon pukol sepoloh. Sebab kelas aku selalu setat kol sebelas. Seronok jekan. Tapi nanti otak aku jadik lembab laa. Kann ilmu pon lambat masok. 

Tapi rase macam rilek sket this semester walaupon banyak presentation yang kena buat. And aku rasa janggal sebab semua kawan aku dah sebok citer pasal praktikal. Aku sorang jek yang terbangak bangak sakit hati bila dengar pasal tuh. kalo aku punye result tak salah info mesti aku dah praktikal macam dorang jugakkan. Dorang ingat aku ni bodoh sangat la sampai kena extend padahal kolej yang bodoh buat student sengsara camnih.


Weh muka aku nih. Comel kotttt.

Tapi nasib baik dapat graduate sesama jugak dengan dorang. Hmm, taon depan 5bulan la aku sorang sorang jawabnya. Tapi mungkin ader hikmah kot aku jadik camnih. Aku kan selalu careless tak pandai jaga diri so maybe Allah nak uji kesabaran aku untuk berdikari sendiri. Mungkin la kot. Takpe la sampai bila nak berkepit dengan kawan kan. Nanti dah kerja pon kena sorang sorang jugak. Kalau nak berteman jek selalu apa keje pon tak boleh buat.

Tuh jek aku nak cakap. K bai =)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...