PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Khamis, 25 Ogos 2011

Berhias di Hari Raya

Hai hari nih aku nak ajar sket korang2 yang xtawu nak hias diri selain dari baju kurung yang berlabuci penoh and mengerlip. Banyak laa aksesori perempuan sekarang nih. So jangan bagi alasan yang korang tak reti berhias. Maksud aku jangan la over macam mak jenab. Kalau tak mampu beli rantai emas pon, beli rantai besi kat kedai aksesori yang harga sehengget dua tuh pon dah cantik. Eh yeke. Memandai jek aku nih.

Tak sebenarnya aku nak tunjuk kat korang yang free hair tak tawu nak gaya kan rambut anda, meh aku tunjukkan style ketika berhari raya. Balik2 curly rambut pon rosak jugak lagipon panaskan bile nak pergi beraya rumah orang dengan rambut menggerbang. Nak2 skang cuaca panas so aku nak tunjuk korang petua bergaya aku pada tahun nih.

Antara gaya yang aku suka macam tocang nih laa.
  
  


 

FERGILICIOUS.
Nak tau macam mana dandan rambut cenggini. 
Meh belajar. Nama tocang nih Fishtail Braid Hair. Kalau dalam bahasa melayu buruk benar namanya kan. haha. So kepada korang yang dah boring dengan gaya biasa cuba lah yang nih. Aku amik tutorial yang dah ader kat youtube jela senang.




Senang ke susah? Aku mengambil masa berjam2 untuk mahir buat tocang nih okay. 
If korang tak berapa faham and tak nampak sangat u'all carik kat youtube k.
And ada lagi satu gaya, mutuu dan keunggulan. Pe aku merepek nih. 
Lagi satu aku suka kalau nak nampak kemas buat lah sanggul. Aku suka french twist sanggul.

  

Haa yang nih kalo tak reti buat jugak korang search jek kat youtube okayy. Have fun beraya nanti. So that's all entry untuk puasa tahun nih. And pasnih mod beraya raya raya memanjang. Aku nak ingatkan pada korang jangan lupa pada orang yang susah and kena sentiasa beringat. Moga pada Aidilfitri kali nih dapat mengeratkan lagi silaturrahim antara kita semua. Pada yang mengenali diri ini Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir n batin aku ucapkan. Ampunkan segala salah dan silap dari hujung rambut hingga hujung kaki. Jangan disimpan dalam hati.
Peace ^_^


4 ulasan:

hamzah ian berkata...

boleh wat raya nnt.. hehe

Ekin Razly berkata...

try la babe.

cute kott.hehe

Unknown berkata...

nsb xde awek.. klu ada msti dok kerut kepala layan taste dia.. huhu

Ekin Razly berkata...

alaa if gf or bini cantik luar n dalam kan happy u as a gentle. so layankan jek selagi boleh. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...