PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jumaat, 3 Jun 2011

Tahniah to my lovely follower yang ke 100th

Hey di sini aku nak ucapkan tanhiah n thank you to my follower. 


Sepanjang aku berblogging selama setahun and now baru dapat follower sebanyak ini. Yeah aku bukannya mengejar sangat target follower terbanyak. Aku juz nak orang follow aku sebab mereka SUKA BLOG AKU. So untuk pengetahuan semua, sebelom nih aku ader cakap yang aku akan bagi something to my lucky 100th follower goes to ASMIDAR. You rock gurl. HAHA.



And aku bagi award nih kepada sume rakan2 separtner sekali. U'all ley amik simpan buat pekasam trofi olok2 aku yang aku bagi kat korang eh. Jangan buang. Support laa aku tok meneroskan perjuangan aku dalam blog nih. Mana taw 1hari nanti aku ley jadik cam Hanis Zalikha. Berangan tuh kene ada laa. Nak berpuitis macam Fynn Jamal aku xpandai. So biar aku jadik diri sendiri jela. K adios.

P/S : Pencinta blogger adalah aku.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...