PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Rabu, 1 Jun 2011

Sengsaranya takde air sehari


Baru sehari takde air aku darh sengsara sangat lakan. Mana taknye tak mandi bau tungkik kambing. Urghh rimas tol. Darh laa esoknya aku ader exam memang tak la mengamuk. Abang aku belanja mcd malam tuh. Sonok ar baru dapat gaji kot. Aku melantak jela. Alamak terasa nak buang air besar lol. HAHA perghh siksa kot aku tahan sebab air langsung takde. Darh la tak tadah air siap. Memang meleleh ler peloh aku menahannye. Adoii bertambah hangin laa aku sampai kejang perut dibuatnye.

Aku berjaga sampai pagi. At last ader jugak air teros aku mandi n buang segalanya. Huaa lega hati. teros aku siap2 nak gi kolej sebab aku ader paper arini n done already merdeka jugak akhirnya. Cuma tunggu result jek. CUAK pulak rasenye.

Hey taw tak ape aku buat skarang nih? 
Layan movie hidustan. MOHABBATEIN siot !! haha 
lama tak layan lagu sambil dorang menari nari. 

Tambah pulak adik aku pon layan yela cuti skola skarang kan. Hey aku nak tengok NUR KASIH. Still ditayangkan lagi ke? 

Adoi harap la kalo tak nak tengok KUNGFU PANDA 2 comey laa !! suke perot dia. Haha.

Sambil berbekal kan fish n chip yang aku beli semalam. Moh kiter masak sekarang !! Asyik ler tengok movie sambil makan western kan. Feeling la dok umah jek. K da abis citer. Bye.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...