PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 7 Jun 2011

Showdown - I choose Elecoldxhot

Showdown adalah rancangan feveret aku selain Akademi Fantasia. Superb la dorang menari. 
Macam tahun lepas aku minat Floor Fever and Wakaka Crew. 
Style abis la kalau dorang ni menari. 

Daripada audition sampai la pemenangnya di umumkan aku xpernah miss tengok rancangan nih okay ! 
And for 2011, mata aku terfokus pada satu group sahaja yang semuanya berbangsa cina. 
Elecoldxhot yang kreatif, stylish also super duper power.

Bukan nak puji melambung tapi percaya lah cakap aku diorang pasti akan jadik juara tok tahun nih. 
Kalau korang tak percaya tengok jela persembahan yang konsisten n konfidennya diorang nih.

Minggu pertama jek dah macam professional siap buat lawak lagik time menari. 
Korang memang kreatif.



AWESOME !!!

Jangan lupa tengok showdown malam nih hari Rabu pukul 9malam okay. 
Hope Elecoldxhot stay sampai ke final and jadik juara la. 
U all cute plus hebat. XOXO.

12 kru yang layak ialah: Blazin Squad (BSQ), Borneo Crew (BRC), Bounce Stepperz (BOS), Dejavu Breakers (DVB), EGS Monster (EGS), Elecoldxhot (ECX), Force 136 (FRC), HMC Phlow (HMC), Panic (PNC), Roku Steps (RKS), Soulution (SOL) and Stepholics (STP).

HMC Phlow pernah bertanding sebagai finalis yang tersingkir di minggu kedua terakhir dalam Showdown 2010. Salah seorang anggota Elecoldxhot, Dennis Yin, pernah menjadi naib juara So You Think You Can Dance pada tahun 2007. Salah seorang ahli Rokusteps, Mohd Yazid Kamal Ibrahim pernah bertanding dalam Akademi Fantasia musim ketujuh.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...