PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jumaat, 17 Jun 2011

Sekarang dia adalah barang favorite and special bagi aku

Taraa aku ada beli something yang buat aku teruja nak beli.
Cantik, gorgeous and feminin jek aku rasa bila aku pakai dia. haha.

JAM laa.
Lama dah aku tak pakai jam okay.
Sekali dapat beli memang aku pilih yang terbaik lakan. Boleh tahan lama.


Mempersembahkan model bersama jam tersayang



Cantik tak kawan? Okay memang aku dah dapat laa apa yang aku idamkan.
Nasib baik dapat cepat kalau tak memang dah takde benda yang boleh hias tangan aku.

Jam nih aku beli kat Mines time cuti sekolah ari tuh .
Aku keluar dengan adik aku, tengah tunggu masa nak tengok movie Kungfu Panda.
Memang kelakar cita tuh boleh hilang stress korang.
Mula mula tanak beli sebab duit tak keluarkan.
Tapi lepas habis tengok wayang termimpi mimpi padahal tak tido pon
so aku cepat cepat pergi cocok duit kat bank and beli lah jam berikut.
Yess puas hati.




Tak sampai seminit hati aku happy dapat jam,
terpandang pulak bag nih cantik bila aku tengok dari jauh.
 Pada awalnya aku nak tengok jek tapi cina tuh memang tanak lepaskan aku selagi aku tak beli barang dia. Haa melayang duit aku seratus lebih.
Tapi aku puas hati la and nak kumpulkan koleksi barang kesayangan aku pasnih.
Barang kesayangan korang plak apa dia? hihi.


P/S : Walaupon aku banyak membeli tapi aku tak boros. Jangan risau k.. Aku membeli bila perlu sahaja.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...