PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 31 Mei 2011

WOOT WOOT

Hey !
aku baru jek tuka design mydiari nih. Baru baru nih aku ader blaja camne nak design backgroung pakai photoshop. Tapi ternyata remeh kerja kerja sume tuh. HAHA. Ni kes malas kot. So, jalan mudah is simple of me. U all like tak ape yang aku dah wat?

Aku dah buang gambar yang sarat. Bukan mengandung.

Aku dah tukar background.

Vintage style memang kesukaan aku
Preview

Warna theme tok kali ni ialah black + grey

Template design by blogger - pict window

Header yang simple. Bukan dari photoshop. Juz picnik already.
Preview
Takde salji salji. Pikir2 balik pe kejadahnye letak benda ni.

Sooooo tat's it from me.

I need ur support to make my blog more cheerful. Aku memang suka share ape jek dengan orang. If ader response yang baik, thanks aku ucapkan. Kalo tak aku cakap sorang2 jela ni. Dengan bangganya. Taraa !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...