PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 31 Mei 2011

Seorang gadis panik dan menangis apabila yang paling disayangi hilang



Mengikut cerita yang aku dapat, dia baru dapat taw hilangnye baru-baru ni lagik. Risau dibuatnye. Tak patot. Tak patot. Siapa punca masalah ni terjadi? Adakah gadis ini mempunyai musuh?

Persoalannye betol ke cerita ni? Jawapannya gadis itu adalah aku yang panik dan meleleh apabila blog aku tiba-tiba takleh bukak. Hilang serta merta. Fuh, yelah blog ni da macam separuh kehidupan aku. Act dua hari lepas, aku dah lama tak bukak blog and kebetulan dah rindu aku on la lapy. Tidak semena mena email account aku tak dapat dikesan. Eh kenapa ni? Jangan la buat aku camni. Mati mati aku ingat blog aku dah kene block oleh manusia yang tidak berperikemanusiaan.

Tapi baru malam ni aku dapat bukak tuh pon secara tiba-tiba. Aku pon tak tahu laa kenapa kan. Hampir aku pikir aku dah takde blog. Kalo takde terpaksa buat yang baru. Dah takde pengikut. ngee~


Preview

Sayang kot blog aku. Peneman dikala sunyi. =)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...