PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 24 April 2011

hai kawan !

Halu Halu..
Lama darh aku tak update entry baru kat blog. Darh berhabok kot diari aku ni. Hurm, sebenarnya tak tahu nak citer aper kat korang. Takde idea weh. Tapi baru-baru nih aku baru balek dari camping di Gua Musang. First time aku join adventure yang sangat ekstrem la bagi aku.Maybe sekali ni jela aku join.HAHA. Nak sangat join lagik tapi tak terdaya laa.hari pertama aku di Kelantan. Kami dibahagikan dalam kumpulan. Hari hari pengenalan kami banyak buat aktiviti kumpulan n dengar ceramah jek. Meh aku nak introduce kumpulan aku.

Ni la group aku yang selenge. Seronok dapat kenal gan korang.

Kitorang kene buat sebuah bendera melambangkan satu kumpulan yang bersatu padu. Sepanjang aktiviti nih diwajibkan tok membawa bendera bersama n jaga elok2 la. Tapi apakan daya group kami punya bendera awal2 darh kene bakar. Mungkin disebabkan kecuaian n tak amik hirau akan lambang yang penat penat korang reka letak dalam bendera. last last kene bakar. betol la korang nih tak sayangkan kumpulan sendiri.

Haa nak citer panjang pon tak boleh. so nantikan entry aku yang seterusnya. Aku akan ceritakan lagi pasal camping yang mengimbau banyak kenangan nih k.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...