Khamis, 10 Mac 2011

i got my new fresh hair

Kesian rambot aku darh bercabang tujuh die disebabkan kerosakan yang melampaui batas. Bilik aku dibanjiri rambut gugur aku. Aku tak dapat menahan lagik. Mak aku cakap rambot cepat rosak sebab takpakai tudung la!

Hurm, betol gak tuh. Memang hajat nak pakai tapi takot nanti bukak pakai bukak pakai. Then rambot darh cenggitu aku terpaksa decide tok potong. Tak banyak beza la. Yup sayang sangat tengok rambut yang aku simpan sedap2 jek die potong kan. Huh tapi nak wat camne kalo simpan tapi rosak teruk camtuh.


Preview


Preview

Aper beza before n after? Ok takde beza. HAHA. Takley nak cakap per maintain kiut sentiasa an an an. BAGUS. Saya tetap tak puas hati dengan rambot saya. Ok noktah.


P/S: cuber tengok gambar amik time pakai baju tido. eksaited nak kasitau korang yang rambot aku burok.

2 ulasan:

Shazana Samaluddin berkata...

warh. macam mana boleh rosak rambut? before ni rebonding ke? -,-

ekin razali berkata...

yelarh. sakit rambot aku doe sian die. huh ~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...