PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Rabu, 9 Mac 2011

Ape plan mid term nih hah?

Yeah xsabor nak menghitung hari. Arghh jangan poyo sangat ayat tuh boleh tak? Macam la nak pegi kawin. Cuti seminggu je pon. By the way ader banyak benda nak buat cuti nih tapi xtahu la kesampaian ke tak hajat tuh kan. First sekali, member2 aku ajak pegi Broga Hills ahad arituh. Tapi ditunda disebabkan hal masing-masing. 

Xtaw la ari per nak pegi kan? Bla bla bla. Citer nak lebat bak bulu... ouh silap. Kenapa mengada ngada nak pergi sana? Adakah disebabkan nak photoshoot, dengar kater ader side baekk punyer. Nice rite? Tapi aku takde nikon pon. Malah coolpix pon tak mampu lagik. HAHA. So aper kejadahnya nak ke sana? Orang lain ramai pergi takkan aku dok diam jek tengok. Ouh tidak tidak. Aku pergi sana sebab nak menyihatkan diri n disamping tuh mengeratkan silaturrahim sesama kawan. Haa nampak tak? What ever la ko nampak ker tak.

Benda lain aku nak buat ialah tukar rambot. Actually darh pergi pon tadik tapi juz cut kasi pendek. Sekarang rambot aku sihat seperti dulu kala. Nak tengok? Next entry eh. Jap jap sebelom tuh aku nak tanye, before aku duk kat kerusi untok cut my hair, tukang rambot tuh ader tanye u nak guna professisonal haircut or junior ataupon dipanggil haircut biasa. Then, aku saja menggedik nak try pro stylish la yang cut rambot aku nih. Hurm, dok usha die potong rambot aku lama lama an. Tup2 darh siap. Eleh aku tengok pro ker biasa ker sama jek. Tak style pon rambot aku biase jek. Darh tuh cas mahal poyo jek. HAHA. Nasib baek aku nih beruang berwang banyak kalo tak takdenye nak pilih2 haircut. Mestilah bongkak abis.

Lastly, kawan lama aku. Aper citer? Haa tetiba nak citer pasal dia. rindu ker? Ouh yela tuh. Salah aku ker tak nak layan dia darh? Sebenarnya darh tawar hati nak buat baik gan dia sebab mungkin dia tak pernah hargai selama ni aper yang aku buat. Hurm, ntah la. Aku tak layan dia pon sebab nak tengok sejauh mana dia boleh kalo la aku takde nak tolong dia lagik. Bukan nak mengungkit aper yang kita tolong but at least dia appriaciate aku kan. Tak susah sume tuh. Kol2 aku banyak kali tapi biler jumpa depan2 taknak pulak bercakap. Hurm, lalalala lupakan lah yer EKIN !

Ok meh kiter buat aktiviti tidor jek sepanjang mid term nih lagik best kan. Yer itu yang pasti selalu aku buat.



P/S: BROGA SEBENARNYA TEMPAT TINGGAL ORANG ASLI DARI PERDIK (menipu)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...