PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sabtu, 19 Februari 2011

KAU KAU KAU SUME GILE

Kenapa dengan kau manusia ? Darh xde iman di dada? Kesabaran diri tiada terbatas. Aku sebagai seorang hawa malu dengan kau lelaki. Macam2 kerenah kau yang aku xpaham.

Bawak motor lelaju hampir2 nak langgar aku. Darh la keta bapak aku. Pakcik oo pakcik berhati2 laa nak memandu tuh. Jangan pentingkan diri boleh tak? Kenapa memandu tanpa ade rasa berhemat. Melulu tanpa tengok kiri dan kanan. Pakai kopiah. Bawak bini pulak tuh. Janganlah mempertahankan diri pulak bila kesalahan diri menimpa. Abang disisi panas melihatnya. Haii lelaki lelaki..

Pagi pagi teros mandi. Pusing pusing jenguk sarapan. Ayah hulur duit minta ke pasar. Aku terkedek kedek masok keta turut apa yang disuruh. Sampai ke pasar amik ayam, amik karot, amik kobis, amik bawang. Alamak ikan xfresh langsong. Xnak beli laa. Darh abis godek bayar kat kaunter. Tetibe da shit men yang kat cashier tuh tanya 'banyak beli barang. Masak ke? Dah kahwin. Jom laa kahwin gan saya. Damn geli siak. Muke macam perogol bersiri xde kesabaran nafsu ganja jek nak menggatal pon. Haii lelaki lelaki..

Bawak keta slow2. Cuci mata tak de yang best. Dua lelaki lengang lenggok kat depan. Seberang jalan amik seribu langkah. Ek eleh mamat nih ingat jalan bapak lu ke beb ! Usha2 die panas. AKU LAGI PANAS. Orang darh bagi jalan kecoh kecoh. Langgar mampos arwah si dia. Haii lelaki lelaki..

Lelaki memang dasar. Bukan nak mengata, bukan nak mengutuk. Bukan nak merendah rendahkan tapi ini hakikat. Aku sedar lelaki penuh egonya. Ingin digelar lelaki yang hebat. Xpernah nak mengalah biarpon malu seinci tebal ape nak diendah. Harap tiada lelaki sume macam nih.


IMAGE NIH TIADA KENE MENGENA DENGAN CERITA DIATAS.

P/S: Amik perhatian wahai si kacak semua.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...