Jumaat, 18 Februari 2011

Nothing special on this week

Hey lame darh xupdate entry baru. Minggu nih sangat2 busy dengan assignment n kelas yang berlarutan tanpa henti. Urghh sumpah letih giler. Macammana nak siapkan satu keje kalo esoknya nak quiz? macammana nak lulus kalo keje menimbun. Jangan salahkan aku laa kalo kene denda buat correction 15 copy by hand ! Aku punye laa bertahan nak siapkan at least sepuluh page tapi xmampu. Sangat padat jadual aku sem nih. Sampaikan nak beriadah pon susah !







Tengok amik gambar pon xmandi hapak baru balik dari kolej. Adeh minggu depan lagik busyyyy. Nak pegi meeting n interview sane sini. Wah ni baru belajar, belom keje betol2 lagik. Xlarat aku camnih. Keje jual scarlet lagi aku rela daripada susah2 camnih. 

P/S : Ya Allah jangan bagi aku give up tok berjaya.AMIN.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...