PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 9 Januari 2011

Special Day BOBO style~

Seperti yang dijanjikan kami buat special day tok spend time same2 macam dulu. Ternyata sangat hampeh plan sume xmenjadik. Ingat nak bermandi manda kat Desa Water Park. Yelarh memang kiter janji pukol 'dua'. Awal giler dorang sampai berkorbar2 agaknya kan. HAHA. Pukul 2 baru nak gerak mang time tuh tiba2 hujan la pulak. Omaigosh macamane ni? Takpe2 kitorang redah jugak sebab tujuan utama kiter mang nak sampai ke destinasi tuh jugak !


Yer kami suka biler darh sampai tengok ramai arh ader kat sana. Kami mang xpaham2 lagik. Darh sampai parking masok kaunter jawapan yang kami dapat tempat tuh 'CLOSED'. Bullshit aper reason die tutup kami xtaw. Memang perjalanan kami sia2 ke sana. Arghh xpuas ati gak so decided nak pegi mandi sungai. Yes harus pergi jugak ! Darh sampai separoh jalan nih ujan makin lebat tapi kami teroskan jugak perjuangan. Hurm, last2 give up sebab ujan xmengizinkan kami n darh terlamabat agaknya.


Sume darh kelaparan sebab sejuk. Lagipon mang waktu lunch time tuh. Taw mane kami pergi. Ouh Metro Kajang saje. Euww sumpah aku xberminat langsong tapi sebab lapar aku ikot jek. What the heck ! Ape mau buat. Then my boob bobo si IKIN ajak lepaking jela n oleh sebab tuh so die yang kene drive laa. N sepanjang perjalanan yer muke si IKIN sangat ketat n kami pon xtaw mane tempat die nak bawak sebenarnya. Hujan tersangat lebat. Taraa at last darh sampai ke tempat paling superb tok lepak n buat photoshoot. Sesapa yang amik part time modelling sila arh datang. HAHA


Eh asal ader kek lak nih? Haa ni sumer keje si IKIN laa. Die yang plan sume nih. Xdapat mandi manda clebrate makan kek pon besh jugak !

Kek nih dedicated tok aku

and tok kak JANNAH kiter yang paling tua~

Also tok ILA yang darh xde kat KPTM tapi still dihati kami

Dan tak luper pada my last boob bobo FIDA yang lame xlepak gan kiter.

SERONOK + GEMBIRA sebab xsangka ader orang wat suprise camnih kan. Siap ader adiah lagik weh~ Suker aku dapat adiah.


Sayang laa kat korang sume. Since sem one and hope sampai kiter graduate korang xkan luper keyh~ After kami makan2 n aku nak bukak adiah tapi si IKIN xbagi pulak. Oke aku bukak biler balik nanti. First time aku nampak si IKIN pelik sangat. Baik bebenor. Takpe appreciate sangat2. Thanks uh !


U all kawan aku paling superb ! GENG BOBO~

Walaupon plan lain buat lain kan tapi enjoy jugak. Pixca nih mane yang aku nampak aku show kat korang. Xpuas tuh belakang citer.

P/S: Xdapat mandi next time mesti jadik yek korang !

4 ulasan:

FarhanaFabulous berkata...

wah ! ade cake la...yummy..following yaww !

Ekin Razly berkata...

Thanx sayunk~ nak ke nanti i bagi. (menipu no 1)hehe

IFA Athirah berkata...

fuyo!!besar giler kek!!sedaaaaaap je nmpk! http://geekintherainbow.blogspot.com/

Ekin Razly berkata...

Besar an~ Makan 5orang jek.HAHA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...