PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 2 Januari 2011

Sebak menikmati Milo

Neslo xde. Yang ader cuma milo~ Melantak roti saje sebab aku malas nak buat apa2. Malas masak, malas mandi, malas buat keje umah. Hurm, sangatla xde mood tibe tibe.


Aku xpaham kenapa lelaki ader ego yang tersangat tinggi. Xsuka mengaku salah, xsuka ucap kata maaf n apa yang mereka suka hanya menunding jari n berdiam kan diri. Sumpah aku xbole tahan dengan lelaki yang bersikap camtuh. Biler aku katakan yang dia banyak salah, die cakap balik aku yang suka buat dia sakit ati. Ouh lelaki tolong lah memahami perempuan. Perempuan tersangat la sensitif, hati lembut. Janganlah kau sakiti hati perempuan karana diri nya tersangat lah perit menanggung derita.


Haa aku kalo darh mood sedih nih mula lah bermadah. Taw aper kater terakhir dia mintak?


' Kita xsehaluan n putus la'


n jawapan aku juz


'ok'


Terus dia senyap menyepi.


Aku cuba bersuara lagik


'palsu, dusta, pura pura n terdesak'


Tapi mesej x dihantar sebab dia switch off fon.


Tetiba jek hati sebak, lidah terkelu n tanpa aku sedar airmata bersinar jatuh ke bantal aku. Sambil terbaring aku menangis tanpa mengeluarkan kata2. Buat kali pertamanya pada awal tahun darh lame aku xsedih macam ni. Aku xtaw kenapa aku masih sedih sedangkan lelaki camtuh xpatot ditangisi. Teros aku lelapkan mata n buang dia dalam bayangan aku.





Biarlah dia dengan sikap dia. Aku xmampu nak mengubahnya. Hanya hati yang terluka dapat merasainya. Aku taw dia akan datang balik tapi aku xtaw sampai bila ia akan berakhir.


Orang sume bergayut tengah malam dengan buah hati tersayang, tapi dia x.


Orang pernah berikan hadiah sebesar alam tok buktikan rase cinta. tapi dia x.


Orang amik berat takut kekasih di amik orang, tapi dia x.


Xmengerti isi hati dia. Apa saja yang aku berikan. Aku sanggop berkorban demi dia. Tapi dia xpernah merasakan nya. Perlu ke kita tunggu? Cinta aku darh ilang dicuri oleh dia. Tolonglah kembali kan semula cinta aku. Supaya aku akan sentiasa cintakan Yang Maha Esa. Kerana Ia lebih berhak memilikinya.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...