PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 2 Januari 2011

Opps terbukak blog laa..

Ekin ekin..ko kater no more blogging again ! So nih aper? Tak sebenarnya nak bukak web kolej tapi terselak blog pulak. Adeh blog ko darh buat aku giler kalo xbukak ko. Hurm bangon pagi semayang suboh then taley tido balek. So ni lah rutin harian aku yang hanya 3hari lagik jek nak start masok belaja. Sejak 2bulan lepas aku taley berpisah dengan blog. 

Cukop cerita pasal kegianan aku nih. Hari nih firstday adek aku masok sekolah. Tahon nih die UPSR. Jangan memain eh belaja ! Ni akak serigala akan mengaum sekiranya anda xstudy smart. Tengok die try baju baru rindu siak nak pegi sekola. Urghh ! Kolej apa ade yang kene pikir duit n lulus jek. Benda len xpikir da.

Pagi2 buat Milo cicah roti sodap nih. Jap2 aku gi merancang masa depan yek. Sat gi aku balek sini bersama milo + roti. Oke bye.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...