PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 16 Januari 2011

Perasaan Macam Macam Sekarang

Ai untongnya badan. Darh bebaik dengan si pakwe laa per lagik. Kemain lama die merajuk. Patah hati laa tuh sebab si makwe bagi dia kecik ati. Err, memang si makwe nih banyak sangat salah kat dia. Nasib baik si pakwe sudi lagik maafkan si PESALAH. HEHE~ Dinda mohon maaf kanda. I will love u forever la b. Darh pulak tuh sedara datang umah semalam sebab nak wish birthday gurl adik aku ecah (wah promote jugak ni). Alamak kantoi pulak dengan mak sedara bagai darh taw aku letak gambar si pakwe kat facebook. Malu siak. HAHA. Tapi dapat pujian laa pulak diorang cakap si pakwe ensem. Aii lagik berbunga plus kembang laa aku. Tula pasal xkan lepaskan dia darh pasnih. Ngee~


Ni lagik satu, memandangkan birthday adik aku so kene la beli present tok dia. Aku malas nak suprise2 so aku angkot jela dia pegi shopping an. Pergh ramai pulak yang bertandang kat Jusco. Setahu aku Qong Xi Fa Cai lambat lagik tapi dok sebok nak memeriahkan mall. Potong betol. Adik aku teringin nak jam tangan n congrats laa darh boleh pakai jam. Aku pulak yang xpakai jam kan. Xper xperlu. Yang aku memerlukan sangat nih xkesampaian pulak. Xpe2 birthday gurl punye turn dulu. Mak aih melilau2 mata aku masok kedai. Cantik dowh sepatu tinggi tuh ! Gorjes babe handbag nih ! Yer aku hanya dapat berangan jela. Hurm, belom masanya lagik aku nak jadi tamak beli macam macamkan. Duit ader jek tapi ntah laa rasa nak saving laa sekarang. Darh laa duit buku xbayar lagik adeh bosan tol.


patern dia lebih kurang camnih laa.


Apa jek yang aku dapat? Yeah aku dapat something gak. Aku beli headbands la babe. Comel la weh. Beli dua taw sebab dia ader reben kiut seswai la dengan aku jugak. Xmahal satu rm10 jek.  Then, aku beli eyeliner n mascara baru dari Silkygirl~ Mang tuh brand wajib make up aku. so tuh jek nak bagitaw skang. K bye.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...