Ahad, 16 Januari 2011

Gigi punye pasal aku malu nak gi kelas !!


Apehal ader gambar JB lak nih? Ape kena mengena. Gigi aku laa. Nampak x sama macam gigi JB nih. Ouchh gigi aku darh buruk. Uwaaa sedih siot. Mak ,abg , adik aku suke jek gelakkan aku yang darh gongak nih. Pergh malu + kelaka pulak. Darh laa rosak kat depan. Kalo senyum macam HALIMAH JONGANG xpe lagik. Tapi ni jarak. Makkk malu bagiku. Nampak macam biasa jek dari jaoh tapi yela gigi aku normal tetiba bertukar jadik jarak. Mesti la nampak pelik an. Aku rasa xselesa giler. Nak taw sebab per jadik camtuh?

Yela gigi aku yang dua batang kat depan memang darh rosak sket. Tapi jangan kata aku xjaga. Stiap masa aku gosok gigi taw. Mak aku cakap aku jarang minom air kosong sebab tuh gigi cepat melekat bakteria. Yela xde nampak sangat. Time tuh darh malam taw. Aku betolkan batang besi tempat cocok charge tuh guna gigi. PRAP!! patah separuh jek. Sumpah hdoh biler aku tengok cermin. Sekarang nih darh xbole senyum buat muker comel lagik. Tapi jangan riso Khamis nih aku darh buat appoiment dengan doktor dapat tampal gigi aku. Patot laa rasa nak simpan duit jek. Rupanya abis kat tampal gigi jek. Adeh gigi !!

Harap pasnih aku dapat senyum dengan cantik lagik pasnih.HAHA~ Rasa xnak kuar umah selagik gigi xrepair~

P/S: Jagalah gigi anda dengan baik. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...