Sabtu, 15 Januari 2011

Mak ni suke sangat tengok citer Safa marwah

Mak..mak.. best sangat ker citer nih sampai xpenah mis pon satu episod? hahaha. Sayang kat mak aku. Bayangkan sanggop balik time rehat semata2 nak tengok citer Safa n Marwah. Darh la citer tuh 1jam yer memang mak aku sanggop ar xmakan tengahari daripada miss citer nih. Hadoi kalo xdapat tengok time rehat keje, kan ader ulangan kan. Aku pon kadang2 tengok gak citer tuh. Ulangan dia kan lambat kol 12. Ni penat2 nih darh tido, tapi biler dengar jek lagu tema citer tuh Biarkan Jatuh Cinta dia otomatik teros bangon laju dok kat depan tv. Aii mak suke benor la pulak. Ader tuh kalo aku tengok sama2 gan dia, alolo nangis uh. Ye ar kalo dengar lagu die sambil sketsa citer indon biase ar. HAHA comel laa mak nih. Cover lak tuh sikit2 kesat airmata sebab malu aku nampak. Pastuh biler ader gadoh2 dia pon gadoh mulut gak. Aku yang tukang dengar mulut mak pot pet. Xdapat nak hayati macamane die hayati. Ngee~


Erm, tapi pelakon die sangat comel n kuat nangis. Sebab tuh kot mang aku suker tengok.

  
NIKITA WILLY N RISTY TAGOR

  
RIONALDO STOCKHORST N RIZA SHAHAB


Yang lakinye pulak kemain ensem pulak. Citer nih mengisah kan Safa n Marwah mempunyai talian saudara tapi mereka xtahu. N mereka masing2 jugak xtahu yang mereka adalah anak angkat. So nak tahu lebih lanjut kena lah tengok setiap Hari isnin hingga jumaat pada pukol 1 n ulangannya pukol 12tengah malam.

P/S: Mak aku xsabar nak tunggu ending citer nih.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...