PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 18 Januari 2011

Profil si Pakwe

Sebenarnya mood aku xbaek sekarang after balek dari kelas tadik. Tapi tok menenangkan ati aku, nak citer sket pasal si pakwe. Lantak korang xnak taw pon aku juz nak citer apa yang aku rasa sekarang. Sambil tuh dok feeling lagu My All. Perghh~

Sebelom nih aku hampir break up wit my bie yang biler aku pikir2, ouh salah aku sebenarnya. Aku sebok dok berharap yang dia jadik macam kapel yang laen. Romantik la, sharing is caring la n benda2 yang buat hati perempuan suka. Tapi dia sangat lain. Aku xpenah la jumpa mamat spesis ape ntah. Selama aku kenal hampir dua tahun dengan si pakwe nih, teros terang aku katakan dia xsuka share profil tentang dia. Mungkin dia akan bagitaw kat perempuan yang betol2 dia akan jadikan isteri atau yang boleh dipercayai. Muka aku mang xboleh dipercayai yer aku mengakui itu. HAHA. Takpe aku xpaksa dia nak ceritakan sume. Slow2 lakan.

Nak dimulakan cerita aku kenal dia pon sebab dia sms aku dulu. Hurm, lepas jek aku dapat taw ex hapak aku darh tunang, dia lah yang muncul dalam hidop aku. Masa tuh darh xpikir panjang jumpe firstime teros kapel.HAHA. Express giler. Mula2 aku jumpa an macam ustaz pon ader sebab dia skema masa tuh. Series time tuh nampak sopan jek.Keh keh. Tapi baik plus nakal. Lama2 kenal aku pernah citer biler ada problem family ke ape aku citer. Dia kurang bercerita dengan aku. Biler aku cakap nak cuba datang umah dia xbagi. Sedangkan datang beraya pon xboleh. Masalah jugak lelaki ni kekadang~

Kalo aku nak bergayot dengan dia xpenah dapat lama. Dia jarang angkat bila aku kol. Mak aih dia ni boleh tahan jugak. Mesej pon jarang. Biler aku tanya dia bosan, kalo rindu jumpe jek. Betol gak tuh. Kalo sepanjang masa mengadap bosan pulak nanti. Hurm,dia xsuka bergaul. Kenkawan dia pon aku xpenah kenal, kawan aku pon dia xnak kenal. Berlagak ! Ntah dia pemalu kot. Sukati ko la si pakwe asalkan ko bahagia camtuh. Yang aku nih naik rimas takpe. Cuba memahami si pakwe dengan seadanya. 

Perwatakan si pakwe? Seorang yang gedik, suke senyum, takot kena marah gan aku,HAHA kenapakah? Muka dia cuak biler tengok muka aku ketat. Tapi xpandai pujok. LOL. Suker bawak laju2 keta aku macam keta tuh dia laa punya. Bila kuar mesti kena lalu jalan KL gak walaupon aku kater ade jalan lagik dekat. Tapi dia xnak ikot. Biler darh tersangkot dalam jem n sesat pandai lak salahkan aku xcakap awal2 ader jalan laen? Mang nak kena marah kalo orang xpaham bahasa. Sepanjang sesat tuh laa aku diamkan diri biarkan dia jarik jalan sorang2. Padan muke.

Dia suka bajet ensem. Walaupon x sangat laa pada hakikatnya. (kutok pakwe sendiri). Si pakwe nih suker pakai spek. Aku pon xtaw tapi kalo dia bukak spek mata kuyu. Oke takpe2 pakai spek balek.HAHA. Nak taw aper topik perbualan kami yang paling syok biler dating? Biler kami akan kahwin.lalala. Sweet bebeh~ Dia kater tunggu dia kumpol duit bebanyak sebab dia taw mak aku akan mintak wang hantaran RM10 000 ke atas. Astagfirullah banyaknya tapi kalo nak bagi pon per salahnya. Kiter buat duit tuh tok gi honeymoon keyh. Berangan lebih2 dulu sebelom melepas. Dia kater dia pon bercita2 nak buat bisnes sendiri biler kami kahwin darh 10tahun nanti. Time tuh aku laa taukeh nya. Pastuhkan ader nampak budak kecik siram kaki kat air lecak dengan comelnya. N kami berdua gelak then straight aku tanya. Nak anak bape?HAHAHA maluuuu siak~ Dia ikot aku jek. Kitorang memang serasi nak anak 2orang jek. Sorang lelaki,sorang perempuan. Tapi kalo rezeki melimpah ruah terima jek. Ceitt citer macam darh bersedia jek. EEE, aku xsangka aku rasa darh dewasa biler citer pasal kahwin.



Sekarang si pakwe darh suruh aku janji xnak buat hal lagik. Yer encik pakwe saya menyesal atas kesalahan yang saya telah lakukan. Mintak maapppppp~ Hope dapat kekal dengan si pakwe n dialah pilihan terakhir aku tok sehidop semati. CEWAH !

P/S: Kalo xde gigi mesti dia reject aku bulat2. (sedihnye)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...