PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Khamis, 30 Disember 2010

Suke laa sangat posing macam model

Sekarang nih banyak aku perasan bajet ala2 model gitu. 'Hello i buat part time model okay' pfftt plis lah. Aku tengok darh macam hape ntah !Ingin aku jelaskan disini aku xjeles n xhadap pon nak jadik model. So,aku ade hak la kan nak mengomen kononnya si model handalan pandai beraksi dekat blog.

Adakah anda betol2 diminati n menjadik ikon kepda orang ramai sehingga anda sanggop beraksi macam model n membuat tutorial ajar itu ajar ini. Ader yang aku tengok sebok nak mengajar cara2 nak pakai tudung buat video tapi sorang pon xkomen. Tuh tandanya anda perasan n belom cukup bagus lagik nak buat camtuh.Rase cam xmalu ker buat video nak show kat seluruh dunia? Kalo aku malu uh.


Lagik satu orang darh ramai sangat laa buat camtuh. Aku tengok ramai tulis kat profil part time modeling? What the heck~ Bukan aku nak kecoh laa tapi macam rimas la. Sume wat camtuh nak tayang muke ker nak hape? Rasenya kiter tayang muke orang tengok malu x? Kalo ikot agama rase nya berdosa lagik2 lelaki tengok korang beraksi seksi ala2 model walaupon bertudung.

Aku pon xberani sangat nak post gambar camtuh. Simpan buat koleksi sendiri sudah weh. Pixca aku sume letak kat gadget n header jek. Takde tayang2 kat google kan. So aku nasihatkan kat korang yang berangan2 nak berlagak macam anda tu adalah the next Malaysian top model kan tak payah la. Hentikan supaya orang xmengata. Orang suka pon ape kiter dapat? Ni hanya pendapat aku jelaa. Depends pada orang samada nak setuju ke x pendapat aku ni.

p/s : kisah ini tiada kene mengena pada sesiapa. Wateva~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...