PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Khamis, 30 Disember 2010

Merancang Masa Depan

Lagik seminggu jek  nih nak mula sem baru. Aku hapak pon xredi lagik. Kalo dari persediaan diri tuh darh lame sedia tapi banyak aku kene pikir. Kene pilih kelas sendiri la. Mesti busy + tension punye la nak kene pikir. Pastu nak kene bayar yuran lagik.


Pastuh nak carik umah sewa pulak leceh tol. Darh dapat mahal pulak mengalah kan umah family aku an. Ader orang kater aku xnak dok umah sewa tuh sebab takot wit abis sebab nak shopping laa nak enjoy laa. Ape kejadahnya. Die xpikir an kiter xmampu macam die. Suke suki jek nak paksa2 orang. Patotla ramai  xsuka ko. Darh2 tayah citer pasal die.


Oke mula2 aku kene setelkan pps aku, add drop (saya xbijak macam awk) sebab tuh kene wat add drop. Pastu bayar yuran n carik section. Adeh benda sume ni laa paling aku xsuka sekali. Membosankan tol. Kenapa kolej jek yang xsediakan n buat sume nih. Xdela student terhegeh2 macam nih.  Malehhhh tol la !


Pastu pasal umah sewa ni pulak. Erm,aku kalo bole nak carik umah bawah dari seratus seswai gan bajet elaun yang cipot. Kalo xdapat jugak aku nekad duk umah bff aku si ikin tu jela. Aman dunia kot duk situ. Xpayah nak serabutkan otak. Lagipon sekarang nih aku lebeyh suke study sorang2. Aku lebeyh fokus sebab xkan ade sesapa kaco aku. Kalo study ramai2 sure xmasok nye.


Aku kalo bole darh malas nak pikir pasal enjoy. Kalo bole aku punye rutin harian pagi2 pegi kelas , petang duk umah n malam  bukak blog. HAHA sumpah macam katak. Apedaa. Xkesah la xde benda baru pon asalkan azam aku tahon baru nih nak naikkan pointer yang macam dobo tuh~


p/s: Aku tetap rindu geng 206

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...