PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 21 Disember 2010

Sayunk korang !

Arini bangon pagi2 xsabar nak bukak blog. Sebab nak update tok pembaca blog aku yang setia ! Thanx korang~ xsangka aku ader peminat yang tergila2kan aku. Yer saya taw saya chantek. HAHA


Best sangat at last dapat gak jumpe kawan SEJATI aku setelah sekian lame memendam perasaan yang begelodak tuk melepaskan rindu kat korang.Ngee~


Awal2 Nurul (bukan name sebenar) darh kene kencing  gan aku. Yelar aku mesej cakap darh terpacak kat depan umah die. Kemain lagik die siap cepat. Tuh taktik aku yang dipraktikkan oleh Ikin (bukan name sebenar) tok tidak melambatkan n membiarkan aku menunggu Nurul (bukan name sebenar) berjam2 tok bersiap.


Then kitorang gerak amik Ila (bukan name sebenar) kat umah die gak. Yer keje kami mengutip setiap kambing yang tersesat di dalam umah sendiri. HAHA bergurau keyh !


Aku, Nurul (bukan name sebenar) n Ila (bukan name sebenar) pon terkedek2 amik Ikin (bukan name sebenar) yang terlemas di tengah laut. Jauh nun disana kitorang selamatkan die. Kambing darh laa xsuka air macammane laa die leyh lemas kat tengah lautan? Haa yang tuh kiter xpasti. Tapi aku terkejot beruk sambil mengerutkan kepala. Xpenah aku tengok kambing pakai skirt labuh? Pepepon nice dilihat. Lembu2 suke taw~


Ikin( bukan name sebenar) mengajak kami sume tok carik kawan kami yang lagik sorang. Kuat die bekerja. Fida (bukan name sebenar) sanggup xnak amik cuti tok lepak gan kami kerana ingin mengumpul duit. Rajin aku tengok die nih kagum dengan semangat beliau. Walaumacammane pon kami nak gak jumpe die. Segmen terjah menerjah tidak menjadik sebab die lebeyh licik dari kami. Kemain lagik die menyorok sebab xnak jumpe kot. Xtaw laa die bergurau ke ape. Tapi kami serius xsuke main2.HAHA.Sempat laa bwak lari die kejap nak borak2. Citer tuh cter nih Fida terpaksa teroskan perjuangan die di tempat keje. Bye fida (bukan name sebenar). Miss geng bobo~


Kami singgah membeli air kelapa yang abis kesemuanya. Then teroskan dengan perjalanan kami ke Alamanda pula. Perut pon dah bekeroncong aku mengidam nak makan zinger crunch burger kat KFC. Makan..makan..makan.. n kami meninggalkan tempat itu dengan sampah. Singgah di Big Apple kejap nak tapau n mak aku kater tuh sume bodek sebab balik lambat. Cam taw2 jek mak aku nih.


Yelar darh lame x lepak mestila balek lambat. Nasib baik ader bekap terbaik dari ladang. Adik aku Ecah(juga bukan name sebenar) thanx sebab darh jadik photographer kitorang sepanjang merantau di Putrajaya.


Yang pasti aku tetap menawan. Lihatlah senyuman aku~
Ikot laa tips kalo nak jadik cute macam aku.HAHA





Urghhh kenapa ek pixca aku jek yang oke. Ade dua mata hantu + sorang mata kero~

Ila ko nak introduce kami kat mamat yang single eh?

Alahai chomel nyeee~
Ape yang korang borakkan eh time ni sampai aku gelak besar an.Hurm.

Ouh luper nak wat photoshoot time donut~ Aku xpaham ape yang kitorang buat time senja2 dekat gan masjid Putrajaya lak tuh.Tula die geng bobo. Best dapat jumpe walupon xdapat plan banyak aktiviti. Tapi jangan luper kumpul duit sebab aku tak sabar nak travel jauh2 gan korang. Pastikan menjadik keyh !


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...