PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 21 Disember 2010

Pemusnah karier Blogger

Hey aku nak gitaw korang pemusnah karier blogger.
Orang2 camni lah yang kita patot hapuskan dengan spray nyamuk.
Tapi thanx kat diorang sebabkan setia menjadi peminat setia blog aku.
Yelar susah2 jek baca setiap page aku n hafal eh.

Tu yang musykil takot nanti jadik gian nak bace blog aku an.
HAHAHA.

Perkenalkan dua ekor nyamuk yang darh komen cukup hebat kat blog aku.


Yang baju biru Nurul n bertudung pink tuh Ikin

Tahniah kerana anda lah pemenang n orang yang kami carik2. 
Dua ekor mangkuk ni darh membuatkan aku popular sejenak. 
Terimalah award dari aku tanda penghargaan n ucapan terima kasih aku pada korang. 
Bukan setakat award, malah crown emas mutiara sekali aku bagi kat korang. 
Macammana suka x?

Diorang tersangat la suke n tak sabar nak tunggu aku update cerita baru kat blog aku.
 Yang aku bangga sangat sebab diorang teruja giler menceritakan setiap cerita yang aku tulis satu persatu.

Aku terasa sebak n malu sejenak sebab ader jugak peminat yang begitu mangambil tahu tentang aku.HAHA.

Dis pixca aku dedicated to DUA BUDAK HITAM yang bernama IKIN n NURUL.
Thanx a lot for your supporting~
Ini membuatkan alu lebeyh bersemangat tok menjadik blogger terbaik.

  • Korang berdua jangan marah haa nanti kene jual ! HAHAHAHA.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...