PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Isnin, 20 Disember 2010

yeay lepas rindu !!

Semalam aku dapat jugak berjumpa dengan mereka2 nih.
Tapi dayah n ain xbersame kiter.
Xpe jumpe gak dayah kat 7eleven.
Rajin die bekerja. Ain pon same.
Tapi kesian die gak ade masalah aku dengar jek.
Sori kawan xpat nak tolong. Hanya mampu mendengar jek.

Haa aku nak ucapkan tahniah sekali lagik kat akak Aika sebab darh menjadik PENGANTIN BARU.
Wahh berseri2 die semalam kemain lagik. Akak macam biase laa.
Tapi si Aika tuh.HAHA

Nampak x bagai pinang dibelah empat. Seswai sekalik. Haa biler nak dapat anak plak kan.Hee bestnye kahwin ! Nak taw x aku gan kawan aku yang baju biru nih datang lambat sebab kami konvo gan mamat2 poyo kat atas tuh sehingga kami sesat seribu jalan ku lalui. Urgghh hampir mengamuk mase tuh.HAHA.

Kami pon xkan lepaskan peluang bergambar di atas pelamin. Cantiknye baju aku kan.

iye majlisnye darh abis pon kami masih xbalik lagik. Jam menunjukkan pukul 5 mase nih n kami masih melaram. Sebenarnya kene tunggu si Aika balik same n aku gan Ana tnggu bertenggek di depan pintu pagar.


Kenapa tiba2 aku ade kat KFC sambil tersengih2 lak nih? Haa disebabkan ader orang tuh lapar sian die melayan orang datang kat perkahwinan akak die sampai xmakan langsung. Aku bersmpati la jugak so teman laa sidie memakan.huaarghh~

See muke tensi0n die sebab penat + lapar. HAHA. Sile la isi perot anda. Cantik tangan~
I likee sumenye.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...