PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 28 Disember 2010

Sangap nak Karoke


Aku mengaku aku seorang penyanyi jalan.
Eh x la. Aku memang minat la menyanyi.
Disebabkan itu karoke jamban sentiasa menjadik destinasi aku melepaskan tension.

Darh lame pulak xmenyanyi puas2. 
Kawan2 aku kater sore aku macam Dato Siti Nurhaliza keyh.
Jangan memain xder sesape akan sanggup bersaing nyanyi dengan aku.

Sape berani meh ar try.
Tempat yang selalu aku karoke selain kat Warta ,Bangi
(tempat paling gempak sekali tok melepaskan geram)
Korang nak bertumbuk sebab sore orang sebelah sengau pon bole.
Xde sape halang weh !

Hai mane kenkawan aku nih senyap jek lepas melepak arituh.
Amboi2 biler darh bosan baru carik aku ke haa?
Melampau korang nih kan.
Aku sangap nak melalak nih. Kasi leleh lagu jiwang.

Oke xkesah laa sape taknak teman aku an..an..
Aku ley karok sorang pon takpe key.
Jangan lupa eh aku nak lebeyh 10 list lagu pon nak.
Biar korang pecah telinga pon aku puas.

K esok ar aku gi.HAHA.
Jangan carik aku esok.TQ.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...