PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Isnin, 27 Disember 2010

Pengakuan Ikhlas lagik

Eh pasal entry aku buat pengakuan batak before nih 
jangan laa salah sangka.
Aku cume bengap sket jek.HAHA
Sebenarnya aku juz nak inform to all blogger.
Juz nak share benda baru kat blog aku if sudi.
Sesapa yang komen n ajar aku pasal contest, tag, 
n award tuh THANK U la weh~
Aku berbangga menjadik follower kamoo !


N yang paling bagus aku akan dapat taw sape yang peramah n 
kesian kat aku mang akan tunjuk ajar lakan.
Tapi sape yang kedekot ilmu tuh Tuhan marah !
Ouh aku nak citer panjang pon xtaw la.
Susah nak cakap camne tapi omputih pon pandai peribahasa.
' sharing is caring rite?


Lagipon xsalah aku nak belajar sendiri.
Sebenarnya aku xsuka bertanya kat sesapa geng 
aku yang darh pakar dalam blogger.
sebab kalo belajar sendiri n belajar dari orang 
lain lagik bagus an?
arghh xkesah laa.
Aku juz nak buat dengan cara aku sendiri.
Bukan tok orang lain.
n xkesa laa sume tuh asalkan blog laa tempat 
tok aku bercakap panjang lebar.
Bercakap dengan laptop.
Biar laa nak berkerut depan die ke,
nak mencarot depan die ke,
nak tekan button kuat2 ke.
nages depan die ke,
rasenya kalo orang xtaw pon xpe.






Tayah ramai follower pon xpe 
(eh jang pulak xfollow aku biler darh buat pengakuan)
means xhadap sangat laa nak follower banyak.
Aku nak orang follow aku sebab
diorang suke blog aku.
Suke citer aku.
Suke lagu aku.
Suke pixca aku.
n cakap blog aku cantik !


Tapi kalo nak follow sebab aku darh follow die macam xbesh kan.
xgempak ar~
Follow darh banyak tapi xde yang menarik perhatian.


Ouh nampaknya aku darh banyak merepek !
Merepek tahap gaban sampai aku pon xpaham aku cakap ape?
Somebody ley explain balek x aku citer ape sebenarnya?
wateva who care !


So to all my follower.
Jadik follower aku sebab suka blog aku.
Bukan hanya nak tambah kawan.
Setuju x ape yang aku cakap?
Kalo x lantak la korang.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...