PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sabtu, 18 Disember 2010

Perlu ke mengikut Trend? Kalo xikot xbole ke?

TRENDLY

Sekarang nih aku pasan ramai da TERsangat trendly. Bukan saje pompuan atau lelaki, budak2 n sebagainya pon darh up to date. Darh xkuno macam dulu~Kalah laa artis yang aku usha kat tb. Yang lelaki nya ade yang rambut tajam la, rambot tutup mata laa,rambut balik umrah la. Aik ader ke camtuh? Ntah la hentam saje.

Tapi aku suke temgok style tudung zaman skarang. Wow tergugat aku tengok terasa cam nak pakai tudung balek jek. Ehem~huhu. Ade hijab la ape menda ntah kan. Bagosla tarik minat tok pakai tudung. Nih x acik rebonding, ketak2 xpenah wat ek, curly la. Hurm,blom masenye lagik kot aku nih. Tapi mesti pakai nanti.HUHU~

Ini contoh aku pinjam sikit eh nak show kat korang yang 
banyak tudung style la.


Yang tuh pasal pakaian. Tapi yang jadik trend melampau yang aku slalu tengok kat pixca sumenye nak letak kamera yang besar gedabak tuh. Pelu ke korang tiru trend tuh? Abis darh xde keje darh jurukamera sebab sumenya darh pandai edit gambar n pakar dalam photoshop sane sini. Terbaik la korang. Budak2 pon ader hajat nak pakai gak. Banyak giler duit bapak diorang kan belikan. Ke pinjam jek.HAHA lantak mereka laa. Yang aku nih teringin sampai ke sudah xdapat2 lagik. Kes dengki la nih. Xheran pon la.



  

Bagi korang elok ke ikot trend nih? Maksod aku perlu ke setiap mase kiter nampak benda menarik yang terbaru, kiter pon nak ikot n tiru gak. Ape faedah yang korang dapat? Agak2 trend nih boleh ke mengusai diri kiter untuk mengikot nafsu tok dapatkan KEHENDAK kiter? Sudah semstinya ya. Bukan aku nak membangkang tok kiter mengikut kehendak tapi perlu ke sume tuh? Kalo hanya tok menunjuk2 better xyah la sume tuh. Bukan kiter perlu meningkatkan KEPERLUAN kiter ke tok masa hadapan? Kan itu lebeyh baik. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...