PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 19 Disember 2010

Macamane nak jadik cute

Oke aku taw ramai yang nak jadik chomel macam artis.
Xsusah sebenarnya nak mencutekan diri.

So aku akan bagi tips macamane nak jadik cute atau menchomelkan diri apabila posing dalam gambar supaya korang dapat join mane contest pixca terCHOMEL atau dapat join anak2 ku.
Bole gak jadik chomel cam budak2 kan.



Contoh mata bulat
Langkah pertama apabila kiter mengambil gambar tok diberi pada pakwe atau dilihat tok menarik perhatian calon mertua kiter supaya mereka suka kiter sebab kiter chomelkan.
So, korang kene bulatkan mata,besarkan sebesar yang korang boleh kemudian pastikan korang kelip mata dengan kelajuan sederhana diteruskan dengan selaju mungkin.


Contoh senyum cute

Langkah kedua adalah senyuman. Ha kechomelan anda akan terserlah atau paling cute jika anda senyum macam gambar diatas. Seperti yang anda lihat apabila korang nak snyum amik gambar senyum gan mata2 skali. Mata bulat + senyum menawan kan darh chomel tuh.

Contoh mulut ikan

Langkah ketiga yang nih korang darh biase buat biler amik gambar kan. Style mulot muncung atau lebeyh dikenali dengan mulot ikan mang chomel kalo korang buat. Biler darh mulot camtuh n buat mata bulat tuh konpem korang cute miut daripada ikan .HAHA

Contoh ala ala nak kene puji

N yang terakhir biler kiter rasa kiter darh chomel jangan tanya orang samada kiter chomel ker x? Biarkan n tunggu orang puji kiter baru lah kembang idong tuh besar sket an.HAHA. Wat2 la merendah diri sket nanti orang kater kiter ni perasan lebeyh.

So aku harap korang dapt cube tips2 yang aku bagi nih. Samada korang dapat cube n kalo menjadik n rase diri anda darh cute tuh aku ucaokan tahniah. N pade sesiapa yang xmenjadik tuh cube lagik sampai ader orang puji keyh~huhu

n thanx to model DAMIA yang paling cute aku penah jumpe. I mish adik~ Pliz dont copy my beautiful pixca yek.







Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...