PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Isnin, 13 Disember 2010

Lupe nak post~

Hurm arini aku luper nak update kan.


Sibok dok tukar template la, letak widget la, pixca sane pixca sinun.


Mane xnye aku bukak blog orang laen sumenye chantek2 n rase tergugat lak an nak lebeyh chantek dari dorang.


Xtaw la korang suke ke tak page baru aku nih.


Darh banyak darh aku mengfollow tapi sesape yang xfollow balek tuh FINE laa.


Kesian aku~~ nanges jap





And bagi yang darh follow aku THANK U SO MUCH kat korang.


Yela blog baru cam aku nih sapela nak layan.


Hargai sangstla sesape yang sudi.


Bukan nak mintak simpati la(aderla sikit) tapi aku darh mule suke giler kat blog nih.


So kepada senior2 blogger sume supprt la adik baru nak blaja ni an.


Itu sahaja~Bye +_+

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...