PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 12 Disember 2010

Kenapa slalu camnih?

Hurm, aku xpham kenapa gan manusia zaman sekarang. Suke tocing xbertempat laa. Kenapa slalu camnih?



Tula persoalan yang aku nak kat sesape yang terasa. Ntah laa benda kecik jek tapi suke sangat sensitif. Berkawan lagik susah dari bercinta. Tol laa kater die. Perlu ke nak tocing protes sane sini. Ajak lepak pon darh xnak an. 


Mesej aku pon nak ajak kuar gan mamat mane la an mang xla aku layan oke! Betol la aku kater ko ader biler dperlukan jek. Sebab time ko sorang2 baru laa kontek aku. Tengok biler ko darh ade kawan mane nak ajak lepak same. Inform sikit pon x.


Well xsume orang xwat kesilapan. Even kiter ade terlupa sikit tapi tayah la ko nak cop aku nih macam2. Kater aku banyak utang kat ko? Aku jumpe nanti aku bayar rm30 ko keyh. Tayah riso.


Oke mang blog ni tempat korang nak lepas geram. Kalo xsuke care aku, cakap elok2. Nih ko teros nak kondem aku protes. Perlu ke macam tuh sume? Kater berkawan darh lame kowt xkan xpaham2 lagik.


Pastuh ni lagik satu, plan macam2 rindu laa, nak holiday sesama la (not les), nak ajak shopping la, tapi last2 senyap. Adoi aku xde kawan yang etol2 leyh dianggap kawan la kot. Korang terasa sikit jek pastuh nak memberontak sampai nak bmusuh. Cuba laa cakap elok2 yang xmenyakitkan hati. InsyaAllah aku boleh berubah wahai kawan2ku.


Adeh penat laa kalo kiter nak layan sume orang. Biler kiter bseronok kat sane,kat sini kater kiter lupa. Tapi biler kiter nak bseronok gan yang kat sini, darh xnak pulak. Ape nih sume?Kene jaga ati fmily, jaga ati bf, jaga ati kawan. Abis sape nak jaga ati diri sediri. Penat la weh. Pikir2 lah kiter kat dunia nih xsume orang suke kiterkan. Xdapat berkawan skurang2nya kiter jagalah ati kawan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...