PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 14 Disember 2010

Tabiat kiter la pulak~

 Tabiat yang aku xley tinggalkan atau xdapat nak dipisahkan

 Tabiat yang chantek
- Ouh xdela cantik mane tapi sumer orang kater aku ni baik orangnye.HAHA. Xpenah sakitkan ati orang.
- Lagik ape yang cantik? Aku suke dress up over baru nampak gorjes. Xkesah la ader yang sakit mate pandang asalkan bahagia dhatiku.
- Xkesa la yang mne xcantik dimata orang janji hati aku kene cantik dari rupa. Tol x? Kalo betol sila ANGGUK itu kepala.

Tabiat yang xsenonoh
- Aku suke kemas rumah sumbat2 barang kasi sorok. Bia dalam bsepah asalkan luar kemas. Xpatot dicontohi. Xnak wat lagik ar.
- Aku suke menggaru pastuh ciom. Kat celah mane yang berdaki macam ketiak xkesa la ade masham2 ker biler darh garu pastu aku ciom.HAHA. Pengotor uh~

 Tabiat yang korang kena paham
- Aku xsuke n cukop pantang kalo orang suke2 bergurau , perli n mempersendakan aku. Kalo sikit2 aku ley terima lagik tapi kalo darh lebeyh2 mang nak kene tepek gan aku kan.
- Aku xsuke kalo orang xley faham aku. Darh kenal aku tapi kalo wat2 xpaham lagik sajela carik pasal. Jangan!

 Tabiat buruk yang patot aku jauhi
- Aku suke dengkur time tido. OMG xdinafikan aku mang ikot keturunan yang diajar oleh ayah aku.HAHA. Dengkur bukan calang2 sehingga kedengaran kuatnye. Malunye saya~
- Aku sebenarnye suke gelak melampau. Kalo ader masalah keluarga ke gan bf ke xde duit ke aku still mampu gelak. Tuh terapi terbaik aku tok ilangkan stress. Sampai orang tengah series pon aku msih boleh gelak.
- Aku selalu nak marah. GRRR~Walaupon die xde wat salah pe pon tapi kalo aku darh cop mang xsuke die ke, atau perangai die mang camruh still aku kene marah die gak. Sukati akula nak sound orang.HAHA. Sukati jek.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...