PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Khamis, 2 Disember 2010

Let's check it wats da new trend for hair next year !

OMG terlalu excited aku nak tukar rambot aku yang darh serabai nih kepada h0wt baby.. HAHA perasan lebeyh.. ya..ya..ya..aku darh taw lame itu.. so aku nak tunjuk kat korang style2 rambut pendek n rambut panjang yag korang perlu taw.. 


okeh firstly aku nak bagitaw trend rambut tok 2011 yang akan diminati gurl2 yang stylish cam korang~


untuk yang suke berambut pendek :-



               



wedding pixie haircut                   pixie haircut-2011




           




untok korang yang suke berambut panjang :-


           






                            






            


style abeskan~ stakat nih xde lagik yang luar biase speri biase kan. HAHA. Anyway rambut aku yang panjang nih aku nak wat curl sket taon depan. nantikannye.. lalala~


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...