Selasa, 30 November 2010

Jom Bercuti



ouh sekarang kat sinie ujan ler. sejuk ~ahaks~ ujan2 camnih kan sonok brada gan yang tersayang. ader orang peluk an. haha~ darh sejuk lak mesti larh lapar kan. arini aku masak sambal sotong n sayur camp0r. bosan laa duk umah cuti2 ni. sesiapa tak nak ajak aku bercuti ke?? hai kawan mane lah korang. senyap menyepi jek. duit elaun lak tak kuar2 ni apesal. hangin aku nak shopping p0n takley. abis ape nak wat. kalo ade sponsor melancong bapak gile best. aku teringin nak pegi singapore~ gempak seyh. banyak tempat yg menarik minat aku. bilekah aku akan muncul disana? haa itu yang kiter tak pasti lagik. hurm, jom tengok gmbar2 yang sempat aku amik. tengokla sambil bayangkan aku kat sane keyh.. haha !







yang ni aku nak pegi..


pergh !! dapat dating kat sini syiok ler. aww romantik.



ni lagik satu tempat yang mang tujuan nak gi singapore nak masok tempat ni la.. name tempat ni ialah DISNEYLAND. bukan aku s0rang jek yang mengidam nak gi sini. budak2,mak orang,bapak orang n makcik pakcik p0n sure teringin la nak pegi. HAHA. 


best d0wh~


alamak mengidam abes laa...





wahai singapura,. nantikan kemunculan aku suatu hari nanti. Kalo tak kesampaian pon kiter jumpe dalam mimpikan. HAHA. wateva la~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...