PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sabtu, 11 Disember 2010

Movie Yang ader sambungan xbest !

Sebelom nih aku mang jarang tengok citer dongeng omputih yang mrepek2 tuh. Tapi aku try la gak tgok sbab bf aku nak suke sangat an. Last2 mnyesal tengok. First movie yang aku tengok baru2 nih citer Harry Potter yang tiade pghujungnye lakan. Sampai kan Harry potternye darh xensem n xchomel mcm dulu lagik still nak wat citer.

    

Citer nih mase die kecik2 besh laa gak sbb yelar budak kecik main magic mestila macam gempak an. Yang baru nih aku rase director die mang darh xde idea nak buat citer kot. Spanjang criter tuh diorang bjalan btiga jek. Darh xde lagik kawan dorang yang jahat tuh blakon n environment dier pon darh xsonok. Xnmpak dunia magic tuh.HAHA poyo giler aku. Yelar sbg pnonton n duit aku yang abis smata2 nak tengok movie nih aku ader hak nak komen an~Aper la yang best sangat orang nak tengok sambungan citer2 mrepek camnih?

Lagi satu baru smalam aku tgok citer 'NARNIA' lak. Mang malas nak tengok tapi darh org tuh nak tengok sangat kan.


Citer nih oke laa skit. Best sebab ade hero ensem yang memikat.HAHA xdela. Hurm,tapi yang xpuas ati kenape kakak n abang die darh xde. Tinggal 2org jek pelakon utama. 

Yang banyak mghidopkan citer tu Lucy n eustace laa..  

Lucy yang chomel2 yang jeles nak cantik cam kakak die tuh tsgt laa suke aku tgok. Die sorang jek plakon pompuan dlm citer tuh n menarik laa.

  
Lagik sorang mamat nih. Eustace sangat klaka. Die adalah kezen kpd adik bradik narnia nih. Die xcaye kan dunia dongeng yang lucy n abang die suke ceritakan sampai laa die tsangkot masok dalam dunia narnia gak. Terkejot berok die dapat taw benda tuh real n kesian die btukar jadik naga sebab darh kene pukau n jadik hero lawan gan ular besar pada endingnye. So mang hebat laa gak lakonan die.

Kesimpulan yang aku xsuke kalo nak wat cite ade sambungan janganla bg pnonton bosan xde benda yang menarik lgsong. Nak wat smbungan citer smata2 nak bagi citer tuh popular tanpa ader kualiti n xmenarik perhatian mang xkan kmane laa citer cmnih. Tapi nsib bek citer omputih. Kalo citer melayu wat sambungan cmne plak? HAHA xtaw nak cakap camne.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...