PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 26 Disember 2010

Juz want to say i need them~

Korang2 sume. Aku hanya ader korang jek sekarang. Aku kalo berkawan susah nak lekat dengan yang baru. Kalo aku darh kenal die sampai biler2 aku bole berkawan selagik korang xbosan. Memang aku memilih kalo berkawan. Aku xsuka berkawan kalo hanya nak tikam belakang ke ngumpat belakang ke n aku anti kawan makan kawan. 


And aku nak introduce kawan aku sejak dari sekolah lagik. Xsangka aku masih berkawan dengan korang sampai sekarang. Kalo nak ikotkan dari form one sampai laa ke SPM , sampai laa ke kolej. Hurm, xtaw laa diorang ingat aku ke x cuma aku nak ucap thanx sebab sudi jadik kawan aku lagik n xjemu2.



Hurm nih budak2 yang selalu teman n lepak gan aku biler setiap cuti sem.HAHA. Thanx to Aika, Ain n Ana yang selalu jadik peneman idopku ketika kebosanan terjadik. Sori if aku ader wat salah kat korang selama perkenalan kiter. n tok sume yang diatas jugak.

Lepas jek aku abis SPM aku pon sambung blaja kat Bangi. Ahha di kolej laa aku bertemu dengan budak2 nih. Bilik 206 i will miss u all la weh ! Macam2 hal darh korang buat yang aku xkan lupakan. Mula2 aku masok asrama n tengok korang2 nih aku rase adeh lingkup laa aku pasnih. Aku xsuke..xsuke..xsuke..


Lepas jek darh kenal korang, sumpah aku nak geng 206 bersama balek. Lagik2 geng suka gado(kami xde gado pon keyh)tapi ramai yang suke carik gado gan kami~ Cuma sekarang masa berlalu jarang darh lepak same an. Kenapa? Mungkin masing2 sibuk dengan hal masing2. Cuma aku nak kiter xlupa sesama lain.

So aku juz nak ucap thank u so much kat korang sume yang paling best penah aku kenal. Bukan senang nak tengok aku buat luahan hati camnih an. Even kalo ader salah silap pon jangan la kiter bermusuhan keyh. ILYSM la korang !




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...