PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Isnin, 27 Disember 2010

Iye saya masih blur n batak

Oppss ayat kasar sangat ke?? 
Bukan ape aku macam terbangak2 bile 
tengok korang join contest laa. Dapat award laa. Apakah? 
Oke enough la saya paling lembap kat sini. 
Ader sape2 bole terangkan x kat saya yang 
batak lagi hina nih ape maksod contest yang 
korang join sume tuh?


Then award tuh kiter dapat tanda penghargaan eh? 
Kalo dapat adiah betol2 lagik besh kan. HAHA. 
and Macamane nak tag award kat blogger laen. 
And macamane jugak kiter nak buat contest n tarik minat blogger sume?


YE SAYA MASIH TERPINGA2 N SAYA MENGAKU SAYA XTAHU FUNCTION BLOG YANG SEBENARNYA. 





Wahai rakan2 blogku sekalian. 
Sekiranya anda membaca blog aku yang meraih 
simpati n tunjuk ajar. Cucu tumpang lalu utk 
mengadu nasib n tunjuk ajar dari nenek n atok senior blogger.


Tolonglah bantu insan lemah seperti hamba. 
Ouh tidakku mengerti sume itu. Best ke join contest? 
Yelaa aku nak join HAPAK pon xreti. 
Ya Ya Ya amat menyedihkan.


Tapi kalo ader yang sudi tunjuk ajar lakan, 
aku konpem bagi award n sumpah akan promote 
blog korang selama sebulan !


HAHAHA itu hadiah aku kepada mahaguru yang 
ingin mengajar aku. Jeng Jeng Jeng... 
(pengakuan yang amat hina lagik memalukan)


P/S : Jangan memalukan diri anda seperti saya !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...