PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Isnin, 27 Disember 2010

Be gorgeous like handbag

Haa darh nak start semester baru nih kene gak melaram awal bulan nih kan. Seperti biasa azam baru aku juga tok menukar handbag la oii.HAHA. Sukenye aku. Xdela nak bershopping sangat cuma aku teringin nak tukar style. Memandangkan tahun depan adalah umur genap aku iaitu 20. Walaupon birthday blom lagik tapi tetap 20kan.

First aku nak gitaw korang style yang aku mengidam nak beli. Handbag tok dipakai masa gi kolej. Haa yang camne aku pilih?

taraaa !!

     
Ouh xtaw kenapa sekarang aku suke tengok warna pink. Seswai x bawak gi kelas? Erm., size pon bole muat buku pas2 kalo xnak pakai tali leh sangkut kat tangan n pegang buku ala2 anggun gitu. Chomel kan? Aku taw.

Hai kawan jangan dok bergosip lagik pasal aku biler jumpe nanti. Pliz eh ! HAHA

Haa ni lagik satu style handbag. Kalo aku nak hangout wit my BFF n boyfie laa. Cute dowh. Suke giler !

Clip Clap (black/camel)      Clip Clap (ivory/green)

Golden Lane (black)     Golden Lane (taupe)


Travel Lite (pink)     Travel Lite (blue)

Semat tahap dewa !!!

Akan ku grap n dapatkan dua handbag macam gini. N bukan tok membazir tapi kegunaan sepanjang hayat. Wahai handbag di atas, nantikan kemunculan aku di kedai tok memegang dan memakai kamoo.HAHAHAHA. Aku suke..geram.. (over laa pulak)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...