PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jumaat, 31 Disember 2010

Baru kenal Hanis Zalikha

My Photo



Ternyata dia seorang yang cantik + pandai + hebat + loaded n sume dia lah. Hanis Zalikha ni darh banyak aku dengar pasal dia. Orang kater dia adalah the best celebrity blog. Nowonder laa dia menang Asia Pasific Blog Award.


Sebagai blogger baru macam aku nih perlu kot taw top blogger.  Aku tertanya tanya n tersangat ingin mencarik mane owner blog sebenarnya n at last aku darh dapat jumpe blog dia. Wow rase macam nak jadik seperti dia. N memang dia super modelling so aku kagum la. Xdela macam orang lain yang perasan dia buat part time tukan.


Tengok jela bape banyak follower die. Hurm, macammane nak jadik macam die erk? Tapi rasenya biler darh jadik top nih mesti sombong kan? Err, rasenya xjadik top macam Hanis Zalikha pon xpe kot. Tapi aku mestilah bukak blog die setiap ari sebab die cantik. Beuntung laa sape yang dapat die. 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...