PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jumaat, 31 Disember 2010

10 Benda Yang Berlaku pada 2010

Aku rase banyak benda berlaku pada tahun 2010 yang aku xkan lupakan. Tapi aku nak share kat korang sepuluh (10) larh daripadanya yang menjadik impak besar dalam idop aku.


1. Aku dapat lesen pada bulan Disember 2009 n tercapai hasrat aku mendapat kereta. Walaupon xsebesar CRV n semahal BMW tapi aku terlalu hargai n bebanyak terima kasih kat ayah aku sebab die sanggup beli kereta tok aku bawak gi kelas. Sayang ayah !


2. Aku hilang kawan kolej. Bukan ilang mane tapi die berhenti. Aku xtaw laa macam xde membe lain aku ley carik. Sumpah biler aku darh kenal sorang aku darh malas carik lain macam kawan jugak kan. So tahon 2010 hampir kesemua benda aku buat sorang diri n aku rase belajar sorang hasilnya pointer aku meningkat walaupon xbanyak.HAHA


3. Tragedi pertama aku kemalangan dengan motor. Aku xkan dapat lupa dua orang budak perempuan terpelanting depan mata aku n aku hampir2 ingat sorang daipadnya mati. Pergh kecot perut bawak keta laju antar die gi hospital. Ayah aku bergegas dari Rawang ke Kajang bayangkan semata2 sebab kecuaian aku. Disebabkan tuh kerata aku hancur teruk n sori kat ayah sebab terpaksa repair keta lagik walupon baru jek kuar workshop kot mase tuh.


4. Aku xkan lupakan saat bahagia aku pegi pd wit my boyfie dari pagi sampai ke senja tuh yang besh. Tengok matahari terbenam dengan die. Pergh xsaba aku nak kahwin gan die. HAHA. Harap2 la tuh memang jodoh aku.


5. Parents gado? Hurm xtaw nak citer camne. Tapi aku xkan lupa words yang ayah aku cakap kat mak aku. Hope diorang bole berubah n kekal saling bahagia. Amin. (membe aku yang baca nih jangan tanya eh pasal parents aku.lalala)


6. Aku dapat taw result aku salah n menyebabkan aku ketinggalan banyak. Urgghh xsuke citer pasal nih. Shit~


7. Aku beli netbook bernilai seribu empat puluh. Saje nak letak harga sebab walupon gune duit elaun tapi rase macam pakai duit sendiri.HAHA.


8. Bodohnye xsampai sebulan aku pakai laptop tuh darh rosak ~ sebabnya air tertumpah kat keypad die. Air kopi mcd lak tuh. Time tuh cuak giler n xdapat nak repair sebab memang darh rosak sume. Sedeyh siot.


9. Aku xdapat laptop, aku kumpul wit beli henpon. Henpon lak cam cibai. Pakai bawak kampung darh rosak. Naib bek ader warranty aku nak henpon baru laa !


10. Buat blog la. Sejak aku darh ader blog membe aku banyak benda dapat taw pasal aku. Yela sume suka duka aku luah kat blog. N blog gak menceriakan aku time bosan. Goodbye FACEBOOK. Aku darh jarang bukak ko.HAHA





Memang aku xkan dapat lupe hari2 bahagi n hari2 sedih aku sepanjang tahon 2010 nih. Tapi aku berharap n berdoa supaya rezeki, kebahagiaan n kegembiraan menjadik milik aku pada tahon 2011 yang akan tiba beberapa jam lagik. Thanx to myfamily, myfren, my bf n all yang terlibat yang darh muncul dalam hidop aku.HAHA. I love u all so much laa !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...