PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Isnin, 29 November 2010

oh my gosh result darh kuar !

Alhamdulillah larh coz result aku sem nih ader pnigkatan.. paling tggi ofkoz laa microeconomics kan.. darh di gelar dekan micro katerkan..hak hak.. blagak giler~ math lak ok aku p0n xsgka dpt high mark la.. overall aku puas ati tapi.... ader tapinye.. 



subjek account ??? yes aku telah mencapai target nih pade stiap semester.. sgt sgt sgt mbggakan yang aku boleh tnjuk kat parents aku betapa bagusnye anak2 mereka.. urgghh sgt memalukan sbb aku telah FAILED subjek tuh~ sorry sgt la mak n ayah sbb darh kecewakan korang tapi account mang sgt susah.. xternyata lagik sbb bab 1 p0n darh susah.. nak kene balance tuh laa nak balance nih laa.. adeh xsggop aku nak tunjuk result aku kat parent.. patot ke aku sorok pada dorang..huuu~ sedihnye..nak kater aku xblaja langsung tuh xdela.. bsengkang mate gak laa xtido mlm aku xstudy taw x.. kelas die p0n jrg aku p0nteng.. sboleh2nye aku nk full kan attendance..ahaks.. tapi aku mang darh syak yg subjek nih mang xyakin dapat struggle.. apela aku nak ckp kat mak ayah aku.. hurm aku sedih sgt sbb xbole dpt lulus dengan cemerlang.. 


next sem jngan harap aku dapat main2 lagik.. aku kene usaha sbaik2nye.. harap sgt aku dapat tingkatkan lagik kputusan aku.. hope berjaya laa lepas ni.. AMIN~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...