PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Selasa, 7 Jun 2011

Tak Habis Lagi ke isu Gambit Saifullah

Heboh cerita tentang video hangat yang melibatkan Gambit Saifullah yang dihebahkan oleh segelintir blogger. Well to me it's up to him nak buat apa. Kita sebagai manusia punya pendapat masing masing. Mungkin dia terlalu marah sebab ramai yang kritik hasil kerja dia tambah tambah lagi blogger macam kita nikan. 

Ini adalah antara ayat yang Gambit telah keluarkan ditujukan khas kepada blogger

Okay memang kasarkan? Tapi dia pon ader perasaan jugak. Mungkin kepada blogger nest time jangan judge artis terlampau. Nobody perfect rite? Juz biarkan mereka buat kerja mereka sebagai artis. Kita patot support and bukan kritik. Rasa rasanya dia marah pon sebab ade sesetengah blogger yang lebih lebih. Nak kritik kena ada caranya.

Lagipon Gambit juga telah buat statement kepada Harian Metro dengan meminta maaf atas kesilapan yang dia telah lakukan. To all blogger next time jaga nama blogger dengan mengeluarkan entri yang baik. Bukan buat entri dengan memaki hamun balik artis tuh. Be professional laa sket. Barulah orang hormat and tak keluarkan statement sucks kat facebook or tweeter lagi. May i right?

P/S : Cukuplah hentam orang dengan kata kata anda ibarat menjatuhkan maruah seseorang. Berdosa besar tuh.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...