PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sabtu, 4 Jun 2011

So what kalau Shahir AF8 dengan Rozita Che Wan bercinta?

  

Bak kata murai lakan. sampai sekarang pun masih ada di antara korang di luar sana yang sibuk membahaskan tentang isu percintaan di antara juara AF8, Shahir dengan aktres berbulu mata lebat dan lentik, Rozita Che Wan.

Kronologinya bermula apabila Rozita Che Wan mengakui sedang bercinta dengan Shahir AF8. Pengakuan kakak kepada aktres Ayu Raudhah ini nampaknya membuatkan segelintir peminat Shahir tak senang.Malah, diaorang tak dapat terima hakikat Shahir AF8 bercinta dengan wanita yang jauh lebih tua daripadanya. Bukan setakat itu, ada di antara peminat Shahir yang sibuk menafikan tentang perkara tersebut.Kononnya gosip tu tak betul dan Shahir memang takde apa-apa dengan Rozita Che Wan. Amboi! Sampai macam tu sekali ek. Persoalannya, kalau betul Shahir dengan Rozita bercinta, so what?

Apapun, bila ditanyakan pada Shahir AF8 pulak, dia mati-mati tak mengaku. Tak tahulah sama ada pengakuan tersebut memang betul atau sengaja dilakukan demi untuk menjaga hati sebahagian peminatnya sebelum ini telah bersusah payah membantu dia untuk menjadi juara AF8.Tapi, tak semua perkara artis akan kongsi dengan peminatnya terutama sekali hal-hal yang berkaitan dengan hati dan perasaan.Apapun Rozita Che Wan pun tak balas balik statement yang dibuat oleh Shahir AF8. Terpulang pada dia sama ada nak mengaku atau tidak. Daripada kata-kata Rozita tu, korang fikir-fikirkanlah sendiri apa yang dimaksudkan oleh Rozita ni.

Itu kata Murai. Kalo aku sebagai peminta Shahir. Takde la minat sangat tapi suka tengok dia time AF dulu. Aku rasa mereka tak sepadan la. Sebab Rozita tuh dah berumur sangat tok digandingkan dengan Shahir. Rozita carik la lelaki yang berumur sikit yang mungkin ada pengalaman jaga anak kan. Kalo aku nak Shahir digandingkan dengan Marsha ke, Deelofa from Dewi Remaja ke seangkatan dengannya barulah seswai. Tapi yela kalo memang darh jodoh Shahir ape nak buat. Peminat kena lah terima dengan seadanya.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...