Sabtu, 5 Februari 2011

Aku jarang jawab tepon. NAK TAU KENAPA?


Sori lah memang aku jarang nak tengok henpon aku. Tak kesah la mak aku ke, abang aku ke, kawan aku ke, makcik kantin ke memang xheran la sape yang rajin kol sana sini. Pakwe aku kol pon aku xheran. Bukan xamik kesah cuma malas nak layan henpon kot. Sedangkan henpon hilang pon aku buat dek. Nikan pulak nak layan 24jam kan. Sori la kalo sesapa yang kolling2 fon aku berpuluh kali tapi aku xjawab tuh. Walaupon benda penting nak cakap pon aku tak layan. Se elok2nya korang mesej aku jela senang. Bila aku ader mood nak bukak fon aku baca mesej korang.HAHA. Ni memang habit aku. Xley nak ubah la kawan.

atau

U all bole mengubahnya. Dengan cara baling henpon korang kat kepala aku. Tuh jek cara yang boleh menyedarkan aku betapa pentingnya menjawab panggilan tepon n taw kegunaan henpon.

P/S: Doakan aku cepat-cepat sedar.



2 ulasan:

♥e'in♥ berkata...

bek xyah ade hp lau mls nk agkt call.. huhu..

ekin razali berkata...

sy xmintak sume tuh..
mereka yg paksa sy pakai..HAHA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...