PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 30 Januari 2011

Aper nak buat cuti nih?

Lorh pepagi lagik darh hujan kat cini. Giler ar sampai petang pulak sejuk jek. Dok umah jela jawabnya. Line brodband pulak macam ok jek. Biasanya time2 ujan kemain lembab dia loading. Nak dekat raya cina nih ape mau buat? Alangkah seronoknya dapat bercuti dengan keluarga lepak di tepi pantai berkelah bersama. Hurm, berangan jela. Ayah aku awal2 darh cakap ader meeting outstation kat Terengganu. Bukan nak ajak ke pe ke. Hampeh betol. Jarang la nak dapat keluar spend time gan family. Kesian kat aku an.

Elaun bile nak masok nih. Aku memerlukan duit. Darh lama lol xmelaram beli baju ke high heel ke. Kene saving jek skarang. Darh laa sem nih ader meeting real tok di present nanti kene pakai formal. I need a blazer, ofis pant, blouse and high heels. Awesome sempat la aku melaram habis habisan tis semester. Yeay excited ~ Sekali biler meeting darh mula satu pon xjadik. Ouh xbole. Kene buat yang terbaik. HAHA.

Ehe ni saper pulak?

Ngee nak introduce kat korang. Kenalkan my klasmate, my groupmate or my hang out mate. Huh apekah? Juz nak gitaw la pompuan yang teleng tuh ader biler time kelas je kot. HAHA. Tat gurls Anis Syadila name die. Cute ke? Aku lagik cute kan. Sebenarnya nak show kat korang tempat aku blaja. Taw x ni katne? Kolej Poly Tech Mara at Bangi. Ala dalam citer Siti Kelembai tuh. Haa kat sini la diorang berlakon. Macam sekolah kan. Sekolah aku dulu lagik cantik. Kuang kuang. Haa tuh jek nak cakap. The End ~


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...