PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Isnin, 6 Disember 2010

Terkenang peristiwa silam

Well aku nak citer kisah silam aku wit ex boyfie aku yang darh lenyap dalam kepala aku. Aku darh bahagie gan bF aku yang skarang tapi juz nak citer kat korang pasal benda yang mungkin xkan aku lupakan. Hurm, aku kenal gan die pada 2tahon lepas. Mule2 aku suke2 jek bkawan. Kitorang bertemu di kedai mamak rumah aku.huhu~ Aku tengok die xla ensem pon n status die sderhana jek macm biase. 
Pertama kali nampak die aku tengok laki nih mcm hanya nak amik ksempatan jek. Bile aku darh kenal die tnyata die seorang yang baik. Die mintak kapel mula2 aku mintak bagi mase tapi memandangkan aku nih xde sesape n ksunyian HAHA so aku decide tok terima saje si die. Aku ingat die nih aku nak wat stok geli2 jek tapi die cam serius jek. Walupon die tahan maki aku sbb kitorang nih slalu gado, tapi die xpena mlawan. Ape xde prasaan ke mmat ni. Die akan mgalah n bersabar jek gan kerenah aku. Hurm,tapi aku xtaw pejam celik aku kapel gan die hmpir sthun darh. 

Aku dpt berita die akan pegi merantau kursus slama 3bulan n bjauhan gan aku. Aku pikir bile die darh dok kat sane msti die xkan ingat aku. Lagi2 biler die ckp yang die takley bhubung gan aku spanjang kursus tuh. Darh mcm tentera lak die ni. Malam sbelom die pergi mnangis terok gak laa aku. Tapi bile die darh pegi aku lgsong xkesa. Mgkin aku rela gan pmergian die. Hampir sbulan dua aku mule rindu die. Spanjang hari aku kontek n msj fon die tapi off.. Aku acik terkenangkan die. Tapi lepas shari dua tibe2 aku dpt msj dari no die. Rupenye mak die bkak fon n bace msj aku. N mak die reply suh aku bersabar. Mak die pon rindukan die.Mak die suh aku tggu die balik n akan smpaikan salam rindu kat sidia. Tnyata mak die merestui aku. HAHA. Bahagia laa aku sebentar....... Kalo korang nak citer selanjutnye nantikan keyh. Penat ar menaip..huu~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...