PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sabtu, 4 Disember 2010

Sori KAWAN..

Hurm, sebenarnya aku konpius.. benda nih small da pieces pnye msalah tapi aku malas nak pikir.. pasal umah sewa laa.. sebelom ni aku darh pena stay kat umah sewa at bangi tempat aku blaja.. sewa die murah jek coz ader sponsor dari mmbe aku .tu p0n rumah abg die so xdela srabut kpala aku nak pikir pasal duit nak byar bil la nak kene tmbh mcam2 lakan. 




Tapi jauh plak dari kampus aku letih gak la nak drive watnye aku bangon lambat ke kan darh thegeh2 nak bkejar2 kan. Tmbah2 aku xde mmbe klasmate nak study same. Nak blaja pon susah. So aku wat kputusan nak carik umah sewa laen. Kebetolan mmbe aku perlukan housemate tok sem depan. Aku pon teros la nak sbb rumah tuh cantik n kat situ rmai student kolej aku stay.. snang laa aku nak study same an(konon jek study) HAHA. 

Memandangkan umah tuh besar n cantik bnglo kot. Banyak kot aku pkai duit. Dposit pon aku darh abeskan duit rm500. kalo darh 7org byar agak2 bape deposit umah tuh.. As a student aku rase xperlulah bmewah2 sgt. Even umah tu chantek tapi kosong jek. prabot p0n xde, HAMPEH~ baek org tuh sewa kat fmily or jual jekan. Then tiap2 bulan kene byar 100lbeyh.. adoi mampos aku. Skang cuti lagik, p0n aku kene bayar. Pastuh kene beli barang keperluan umah tuh lagik. Cekik darah uh. Student lagik bgantung pade elaun jela.. 

Aku dengar mmbe2 aku p0n ader prob sal umah tuh so aku p0n jadik serabut. Last2 aku darh GIVE up aku decide xnak duk umah tuh lagik. Aku rase puas skang tapi kesian kat mmbe aku laa sbb aku darh bebankan dorang. Sori laa kat dorang. And skang nih aku xtaw lagik nak duk mane biler darh stat semester baru nanti. Adoi bnyak nak pikir..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...