PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ahad, 5 Disember 2010

Dey p0dei korang blanje laa aku. HAHA

Ahha ini benda yang aku kejar xbape nak kejar sngat laa. Aku nak beli laptop brand APPLE. Bukan main demand aku tggi. Mampukah? Yes tidak bkemampuan lagik. 



Before this aku pkai laptop ni. Mini laptop brand HP tapi xsampai sbulan darh rosak n xley pkai darh. Repair pown darh xde gune sbab aku terlalu cuai n telah mnumpahkan coffee mcd ke atas laptop yang bru aku nak sayang ! Biler ayah aku anta kedai n cakap darh xley nak repair aku darh xtaw nak cakap pe. Ayah aku mbebel pon aku senyap jek. HAHA. Mybe aku terlalu sdeyh sbb brg mhal kot.hurm~Kalo repair pon harge same mcam beli baru. Menyesal xsudah aku kan ! pgajaran drpd itu : jgan careless sgt kawan !

Kaler pink sgt sgt sgt chumel seswai utkku~

Walaopon aku darh xde laptop tuh tapi aku simpan keinginan aku nak laptop baru. HAHA~pasnih konpem aku jage bebaik wehhh. Aku nak laptop bran APPLE. Mang xksmpaian laa hajat aku an. Bapak giler mahalnye kan. Tapi tggu laa aku darh keje nanti mang aku teros grap benda alah ni. HAHA.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...