PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Khamis, 23 Disember 2010

Saya mau modified My Kelisa

Hurm kalo ikutkan nak jek tukar keta laen.HAHA~
Tapi sayang uh kat die.
Darh laa chomel tembam2 jek aku tengok die.
Xkan laa aku nak carik laen pulak.
Lagipon bapak aku yang bagi hargailah.
Teringin nak modified Kelisa aku tapi mesti kos die mahalkan.

Aku terbayang keta aku macam old school style


 
Errr cantik ke camnih? HAHA oke laa gak. Kalo warna kuning lagik smart~

Kalo dalam pulak rase cam nak tukar kesemuanya. Yela aku kan perempuan mesti rase nak pilih warna pink gak.



Yang pink tuh gempak gilerkan. Merah putih nih pon bole tahan gak.
Tapi kalo modified camnih bole jadik gian acik nak tukar jek~

Lagik satu aku nih darh la jenis malas basuh keta.
Mang xmenjadik laa aku wat camnih kan~

Eh aku teringin nak tengok My Kelisa tanpa bumbung.
Rupenya boleh kot buat.HAHA.


Sumpah darh macam mini BMW uh kalo wat.
Yang nih mang aku suke.

Hurm, kalo sayang keta nak modified camne pon xpe lakan. Tapi jangan sampai membazir kuarkan duit banyak2 suda. Bagi yang berkemampuan tuh xpayah halang laa. Aku nih student lagik so nanti2 la kalo nak wat p0n. 

Jangan obses nak ubah keta melampau2 darh laa.


Urghh aku xnak uh naik keta nih. Geli laa.
Wat hiasan kat muzium jadik tatapan umum bole la.









Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...