PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Rabu, 15 Disember 2010

Perlu ke Bersimpati

Sebelom nih aku penah citer yang aku pernah ditinggalkan sebab sidia darh pergi bersama gan orang lain kan. Tapi sekarang nih dia datang balek. Macamane nih? Adoii xsuke larh. Aku taw kalo orang yang pernah kecewakan kita die pasti akan menyesal nanti. Tengokla sekarang nih. Dia putus tunang gara2 pompuan tuh kantoi ader jantan len. Ape aku ley wat. Nak simpati gan die? Ke kembali pada die sebab kesian? Aku darh ada yang sayang. Xkan aku masih nak berharap gan yang darh kecewakan aku. Die betol2 menyesal gan aku. Sekarang nih die banyak mengadu masalah dia pada aku. Aku kesiankan die tapi aku xkan boleh cintakan die lagi. Tapi pada mase yang sama aku rindukan die.



 

Biarlah kisah lama menjadik kenangan indah selamanya. Aku xperlukan die lagik. Terimalah aku hanya sebagai kawan. Agar die taw aku sentiasa disisimu walaupon tanpa ade lagi perasaan cinta dihati.

Aku taw teramat perit tok die menerima perpisahan yang hampir ke jinjang pelamin. Mungkin Yan Maha Esa sedang menguji hambaNya. Pengajaran yang boleh die amik adalah belajarlah setia, mengenali diri n pasangan kiter n jangan mudah kecewakan hati seseorang. Pilihla seorang yang berhati mulia n sanggop terima diri kiter seadanya. Aku doakan die dapat kebahagiaan dunia akhirat yang dicariknye. Sebuah pengalaman mengajar segalanya. Bersyukur la kerana kiter dapat peluang kedua supaya tiada kesilapan berlaku kembali.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...